Xtra Care

CARE+

 

DAF MultiSupport Care+ omvat uitgebreid preventief onderhoud op basis van een vooraf overeengekomen maandbedrag.

 

Met DAF MultiSupport Care+ biedt uw DAF-dealer veel meer dan alleen onderhoud. Met hun uitgebreide kennis en ervaring weten de DAF-monteurs precies waar ze op moeten letten, waardoor mogelijke defecten in de toekomst en kostbare stilstand worden voorkomen. Met DAF MultiSupport Care+ blijft uw truck in topconditie.

 

 
Download de brochure
 
 

DAF MultiSupport pakketten met PACCAR Connect

Ontgrendel toegang tot voertuiggegevens wanneer u ze nodig hebt met onze Serviceplannen - omdat informatie van goede kwaliteit belangrijk is!
Ontdek de Connected Services die bij uw serviceplan horen.

 
 

Veelgestelde vragen

 

 
Klik hier
 
  • Met wie doe ik zaken?
    Met een DAF MultiSupport contract ondertekent u een overeenkomst met DAF Trucks N.V. Op die manier bent u er altijd zeker van dat er een hooggekwalificeerde DAF dealer beschikbaar is om de DAF MultiSupport services te verlenen. Uw eigen dealer verleent de DAF MultiSupport services. Hij kent immers uw voertuigen, bedrijfsactiviteiten en eisen, en kan uw bedrijf dus de beste ondersteuning bieden.
  • Is het tarief voor een DAF MultiSupport contract vast gedurende een bepaalde tijd?
    U kunt een geïndexeerd tarief opgeven, dat regelmatig wordt aangepast, of een inflatievast tarief dat vaststaat voor de looptijd van het contract.
  • Wat is DAF International Truck Service?
    Als zich een pechgeval of een andere onverwachte situatie voordoet, kunt u volledig vertrouwen op DAF International Truck Service (ITS) en de DAF serviceorganisatie met vestigingen in heel Europa: 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Ervaren operators bieden in tien verschillende talen alle ondersteuning die u nodig hebt om de truck met een minimale vertraging terug op de weg te krijgen.
  • Hoe flexibel zijn de DAF MultiSupport contracten?
    Contracten zijn opgebouwd uit producten die per contract verschillen. U hebt de mogelijkheid om aanvullende producten te selecteren; elk contract heeft een ander assortiment optionele producten waaruit u kunt kiezen. Met ons flexibele DAF MultiSupport Services programma en de kwaliteit van de ondersteunende organisatie kunnen we de beste oplossing bieden voor elke klant.
  • Hoe kan DAF MultiSupport de inruilwaarde van mijn truck verhogen?
    DAF MultiSupport garandeert het hoogste serviceniveau voor uw voertuigen. De waarde van onderhoud en reparaties die worden uitgevoerd conform DAF normen met gebruik van oorspronkelijke DAF onderdelen, blijkt niet alleen uit de toegenomen betrouwbaarheid en duurzaamheid van het voertuig, maar ook uit een hogere inruilwaarde. DAF garandeert een hogere restwaarde met DAF MultiSupport.
  • Waarom zou ik een DAF MultiSupport contract afsluiten?

    Een DAF MultiSupport contract biedt u volledige financiële controle tegen een vaste, afgesproken prijs, optimale voertuigprestaties, maximale inzetbaarheid en een hogere inruilprijs omdat u van ons flexibele aanbod profiteert.

  • Wat als ik mijn contract wil wijzigen?
    Als u besluit uw DAF Multisupport contract te wijzigen, stel DAF Trucks hiervan dan in kennis. Wij zorgen voor al het nodige zodat u kunt profiteren van onze kwalitatief hoogwaardige diensten om alles uit uw truck te halen. Wanneer een DAF MultiSupport contract wordt gewijzigd, moet het tarief mogelijk worden aangepast.
  • Kan ik met een DAF MultiSupport contract onderhoud en reparaties in iedere DAF werkplaats laten uitvoeren?

    Omdat uw DAF MultiSupport contract is afgesloten met DAF Trucks N.V., kunt u binnenlandse en buitenlandse dealers kiezen, zodat u servicewerkzaamheden altijd in een DAF werkplaats in de buurt kunt laten uitvoeren, wanneer en waar u dat wilt voor maximale flexibiliteit.